Akarom, akarom! Miért nem kapom?

teremtésSzedte, vette, TEREMTETTE! De leginkább csak elteremtette az esetek nagy többségében. Nagyon sok embernél látom, hogy gyönyörűen megteremti, amit kért és mégis elszántan csapkodja az asztalt, hogy nem kapta meg és mikor már és miért... Én is szoktam.

De rossz hírem van mindannyiunknak. MINDIG megkapja mindenki, amit kér. Ja, hogy rosszul tetszett kérni? Látjátok ezért egyszerűbb az internetről rendelni. Ott többször is visszakérdeznek. Tuti ezt kérted? Node, az életben? Kéred, kapod. Nincs háromszori rákérdezés mielőtt feladod a rendelést, nincs visszaigazoló email. Csak jön, amit rendeltél. Jól vagy rosszul, a szállítót nem érdekli, ő csak szállít.

Sokszor mulatok magamban azon, hogy valójában olyanok vagyunk a legtöbben, mint az unatkozó, gazdag feleség, aki egész álló nap mást sem csinál csak válogatás nélkül rendel a teleshopból, vagy az internetről. Mindegy, hogy van már otthon, mindegy, hogy nincs rá szükség. Csak rendelünk és rendelünk és rendelünk. És jön a szállítás!

Akkor most egy kis rendelési lecke, a hozzám hasonlóan béna megrendelőknek:

Az egyszerűbb része:

A rendelés feladásakor a címzett tök mindegy, a lényeg, hogy higgy benne. Hívhatod Húsvéti Nyúlnak, Télapónak, Univerzumnak, Buddhának, Istennek, Jahvénak, Shivának, Fenti Jocinak, vagy Te Nagyságos Mamlasznak, Felsőbb Énnek, Tudatalattinak, akárminek, csak bízz benne és tudd, hogy a javadat akarja minden körülmények között! Avagy tudd, hogy a megrendelésed nála jó helyen van, mert teljesíti. Pontosan azt, amit Te kértél.

A rendelési forma is tök mindegy, a lényeg, hogy higgy benne. Leírhatod, leadhatod füstjelekkel, készíthetsz megrendelőlapot, elénekelheted, elbüfögheted, elmutogathatod kézjelekkel, küldheted emailben vagy csomagban. Mindegy, a lényeg úgyis a kísérő gondolatköteg. Vigyázz fiam mit kérsz, mert megkapod!

Ha kérted, szépen felejtsd el! Nincs vele több dolgod. Nem kell ismételgetni, mint egy értetlen gyereknek. Ha eszedbe jutna ismételgetni, felhívom szíves figyelmed arra, hogy megteheted, de minden alkalommal egy újabb és újabb rendelést küldesz el.
Na, most képzeld el! Adott Fenti Joci, a szállító, érkeznek hozzá a megrendelések. Beérkezik a Tiéd, megnézi, nekikészül, mikor meg nekilátna, a megrendelés picit módosítva, de újra megérkezik. Joci vakarja a fejét. Most akkor mégsem ezt? Ránéz az első megrendelésre, megvonja a vállát, eldobja, nekilát az újabbnak. Ahányszor elrebeged a „jaj Jocikám mikor küldöd már a plazma tévét!” ő annyiszor újra és újra nekiáll. Te magad tartod a rendelésed a rendelés előkészítési szekcióban. Újabb rossz hír: nem lesz így plazmatévé az életben sohasem.

Bonyolódik…

Mikor elengedsz egy megrendelést a következő alaphibák lehetségesek:

Szeretnéd, akarod. „Úgy szeretnék egy plazma tévét!” Tááádááám. Még ki sem mondtad és már meg is kaptad. Gratulálok a sikeres megrendeléshez! Hogy nincs itt a plazmatévé? Jaaaaa, hát kérem, nem is azt kérted, hogy itt legyen. TE csak AZT KÉRTED, hogy SZERETNÉL egyet. Most is szeretnéd, nem? Akkor megkaptad, amit kértél? Meg. Légy vele boldog!
Ezek a szavak a vágyódás szavai és kivétel nélkül meg is teremtődnek azonnal. Minél jobban szeretnél/ akarsz valamit és minél többször kéred, annál jobban és jobban szeretnéd/akarod az adott dolgot. Mert a vonzás működik.
Mi lenne, ha akarás és vágyakozás helyett, amikor rendelsz, azt gondolnád: „van egy plazmatévém.” vagy „Minden nap közelebb jutok ahhoz, hogy a plazmatévém itt álljon a nappalimban”. Ne akard, tudd. Megrendelted és már kapod, a dolog úton feléd. Nyugodj meg, minden rendben, minden a maga útján és feléd tart. Nemsokára nézheted a bajnokok ligáját, a teleshopot, a Joshi Barátot vagy amit csak jól esik! Ne vágyódj, tudj!

Kész átverés? De nem a szállítás! Az pontosan az, amit kérsz. Egy trükk van a dologban csak. TE magad. Te vagy képes remekül átverni önmagad azzal, hogy TE jól rendeltél és ŐK mégsem úgy és azt küldték, amit kértél. Érdemes odafigyelni mit és hogyan kérsz, kértél. Ha rájössz, hogy a leadott megrendelésed rossz, pontatlan, mégsem kell, vagy úgy ítéled meg bármi baj van vele, bármilyen okból kifolyólag mégsem ideális számodra: MINDIG van módod javítani. Nem kérdeznek rá, hogy valóban ezt akarod-e, ez tény. De lehetsz TE a kontrollszerv! Bármikor tudsz reklamálni! Bármikor változtathatsz. Mivel minden folyamatosan változik. Így soha nincs túl késő.

Mindezzel, amit leírtam nem akartam senkiben félelmet kelteni, remélem, nem értitek félre. Egyszerűen csak arra próbáltam rámutatni, hogy érdemes picit tudatosabban élni és, ha minden megrendeléseteket képtelenség is tudatosan kezelni, legalább a szándékosakkal jobb ezt tenni. A magatok érdekében! Azért, hogy olyan életet élhessetek, amilyet szeretnétek.

Tipp: Azt figyeltem meg, ha könnyedén, játékosan és viccből rendelek. Sokkal hamarabb kapom. Próbáljátok ki! :)

Sok sikert Mindenkinek és pontos teremtéseket, számotokra ideális megrendeléseket!

Megjegyzés: Az írásom szellemi alkotásnak minősül, ezért egészét vagy kiragadott részét reprodukálni, abból újabb műveket készíteni, forgalmazni, nyilvános helyen megmutatni (pl. egyéb weboldalakon közzétenni, publikálni), előadni a forrás pontos megjelölése illetve hozzájárulásom nélkül jogi következményeket vonhat maga után.